Авторизація – процес отримання доступу до особових кабінетів користувача за допомогою Акаунту Власний Рахунок, включаючи сам Акаунт Власний Рахунок.
Акаунт «Власний Рахунок» – це особовий кабінет Користувача, в програмі Власний Рахунок, що розміщений за адресою: id.silpo.ua та надає Користувачеві доступ до особистих даних для їх редагування та видалення, до Балобонусів, Пропозицій програми Власний Рахунок, сеансів та до іншого функціоналу програми.
Банк-емітент – юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків України.
Блокування екрана мобільного пристрою - процес встановлення коду допуску в системних налаштуваннях пристрою для його блокування. Формат коду допуску залежить від можливостей пристрою та операційної системи та зберігається на пристрої. Код допуску не є частиною Мобільного застосунку «Сільпо».
Балобонус – одиниця розрахунку, на суму якої може бути зменшена вартість товарів в мережі «Сільпо», а також у Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми та інших визначених відповідними документами суб’єктах господарювання. Сума Балобонусів є необмеженою для накопичення учасниками програми Власний Рахунок.
Винагорода означає заохочення у вигляді Балобонусів, знижок, акційних цін на товари (послуги) , промокоду для отримання знижок на перелік послуг та товарів відповідно до визначених Менеджером умов.
«Вільнокаса» - сервіс для формування кошика покупки в Мобільному застосунку «Сільпо» з подальшою оплатою покупки на касах самообслуговування. Доступний Учасникам за умови отримання ними відповідної Пропозиції.
Віртуальна картка (програми Власний Рахунок) – картка, що автоматично створюється в інформаційній системі Менеджера після встановлення Учасником Мобільного застосунку «Сільпо» та після проходження процесу Авторизації, з унікальним в межах програми номером, який використовується Учасником на касах мережі «Сільпо» , а також у Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми у вигляді матричного зашифрованого коду (QR-коду) для накопичення та отримання Балобонусів і Пропозицій.
Верифікований номер телефону – це номер телефону, який був підтверджений учасником програми Власний Рахунок шляхом отримання від програми смс повідомлення з кодом підтвердження.
Верифікована електронна адреса – це електрона адреса, яка була підтверджена учасником програми Власний Рахунок шляхом отримання від програми листа- підтвердження.
Гаряча лінія «Сільпо» - адміністративний підрозділ Менеджера, який виконує функції підтримки та інформування Учасників з боку Програми, використовуючи різні канали комунікації: телефон (0800301707), електронну пошту (program@silpo.ua), чати в месенджері сайту https://silpo.ua/, у Viber (Silpo Chat) та Telegram (@Silpo_Chat_bot).
Держатель Платіжної картки - фізична особа, яка використовує Платіжну картку для ініціювання переказу коштів або здійснення інших операцій із застосуванням зазначеної Платіжної картки.
Картки програми Власний Рахунок - всі фізичні картки програми: Універсальна картка, Платіжна картка «Банк Власний Рахунок» від «Банка Восток», Платіжна картка Власний Рахунок від «Банка Восток».
Користувач Мобільного застосунка «Сільпо»/Користувач – Учасник програми Власний Рахунок, який встановив Мобільний застосунок «Сільпо» і пройшов Авторизацію.
Менеджер (програми Власний Рахунок і Мобільного застосунка «Сільпо») – Товариство з обмеженою відповідальністю «CІЛЬПО-ФУД». Місцезнаходження: Україна, 02090, м. Київ, просп. Павла Тичини 1В, каб. 188
Мережа «Сільпо» – усі магазини, які діють на території України під назвою «Сільпо» і Le Silpo, в яких Менеджер здійснює свою господарську діяльність, та перелік яких вказаний на офіційному вебсайті https://silpo.ua/.
Міжнародні платіжні системи – Mastercard International та Visa International.
Мобільний застосунок «Сільпо» - Програмний сервіс, розміщений Менеджером програми в каталозі застосунків App Store і Play Market, що надає Учаснику доступ до особистих даних для їх редагування та видалення, до Балобонусів, Пропозицій програми та до іншого функціоналу програми та містить в собі Віртуальну картку. Пристрої, на яких може бути встановлений Мобільний застосунок «Сільпо», повинні мати операційну систему Android (версія не нижче 7.0), або iOS (версія не нижче 12).
Мобільний застосунок «Банк Власний Рахунок» - програмний сервіс послуг, що надаються Банком Учасникам, які отримали Платіжну картку «Банк Власний Рахунок» та користуються Мобільним застосунком «Банк Власний Рахунок» (програмним сервісом, розміщеним в каталозі застосунків App Store і Play Market, що надає Учасникам в тому числі доступ до особистих даних для їх редагування та видалення, до Балобонусів, Пропозицій програми та до іншого функціоналу програми
Мобільний номер Користувача – номер мобільного телефону Користувача Мобільного застосунку «Сільпо», який використовується для підтвердження участі фізичної особи у програмі для подальшого користування Мобільним застосунком.
Несанкціонована участь у програмі Власний Рахунок - використання Учасником Картки програми, Віртуальної картки (QR-коду з Мобільного застосунку «Сільпо») в мережі «Сільпо» та/або Картки програми, Віртуальної картки (QR-коду з Мобільного застосунку «Сільпо»), верифікованого номера телефона у Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми або стороннього програмного забезпечення будь-якими способами, які на думку Менеджера порушують Правила участі у програмі, в тому числі, але не обмежуючись: - передача Участником Картки програми, Віртуальної картки (надання QR-коду з Мобільного застосунку «Сільпо» ) в мережі «Сільпо» та/або Картки програми, Віртуальної картки (QR-коду з Мобільного застосунку «Сільпо»), а також надання Учасником верифікованого номера телефона у Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми для отримання винагороди (знижок, акційних цін на товари (послуги)) третіми особам під час здійснення останніми своїх покупок ; - сканування Учасникрм Картки програми та /або Віртуальної картки (надання QR-коду з Мобільного застосунку «Сільпо» ) в мережі «Сільпо» та/або Картки програми, Віртуальної картки (QR-коду з Мобільного застосунку «Сільпо»), а також верифікованого номера телефона у Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми в покупках третіх осіб для отримання Учасником особистої винагороди (заохочення у вигляді Балобонусів ); - використання чужої Картки програми та /або Віртуальної картки (QR-коду з Мобільного застосунку «Сільпо» )на касі мережі «Сільпо», а також у Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми; - використання чужого верифікованого номера телефона у Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми ; - використання програмного забезпечення, що втручається в інформаційну систему програми Менеджера (наприклад, через Мобільний застосунок «Сільпо» або Акаунт Власний Рахунок). В якості підтвердження Несанкціонованої участі у програм Менеджер може керуватись в тому числі, але не обмежуючись письмовими свідченнями очевидців та/або пояснювальною запискою (від працівників мережі «Сільпо», а також у Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми), та/або відеоматеріалами з камер відеоспостереження, що знаходяться у торговельних залах мережі «Сільпо» та / або Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми, та/або даними з інформаційної системи програми .
Партнери програми (надалі Партнери) - Бізнес-партнери програми Власний Рахунок та Партнери Екосистеми програми Власний Рахунок.
Бізнес-партнери програми Власний Рахунок (надалі Бізнес - партнер) – підприємства, організації чи банківські установи, які відповідно до умов програми нараховують або надають можливість застосувати (отоварити) Балобонус при здійсненні покупки товарів чи надані послуги та/або наданні можливості Учасникам програми Власний Рахунок отримати інші види Винагороди на стороні Бізнес-партнера
Партнери Екосистеми програми Власний Рахунок (надалі партнери Екосистеми) - підприємства, організації, які забезпечують можливість авторизації та користування функціоналом їх сайтів або мобільних застосунків з використанням даних, що міститься в Акаунті Власний Рахунок, які в порядку та на умовах визначених умовами програми надають можливість нараховувати та /або отоварювати Балобонуси програми Власний Рахунок при здійсненні покупки товарів чи надані послуги.
Партнери з благодійності – Партнери програми, які є неприбутковими організаціями, що здійснюють благодійну діяльність згідно з чинним законодавством України. Учасники програми можуть добровільно передати свої накопичені Балобонуси на користь таким партнерам з благодійності для здійснення останніми своїх статутних цілей. Менеджер програми акумулює передані учасниками Балобонуси, конвертує їх у кошти та перераховує Партнерам з благодійності у вигляді безповоротної благодійної допомоги
Платіжна картка - електронний платіжний засіб у вигляді емітованої в установленому законодавством порядку пластикової чи іншого виду картки, що використовується для ініціювання переказу коштів (в т.ч. й електронних грошей) з рахунку платника або з відповідного рахунку банку з метою оплати вартості товарів, робіт і послуг, перерахування коштів зі своїх рахунків на рахунки інших осіб, отримання коштів у готівковій формі в касах банків, через банківські автомати самообслуговування, а також здійснення інших операцій.
Платіжна картка «Власний Рахунок» від «Банка Восток» – картка багатоцільового використання Mastercard (Mastercard World), емітована в установленому законодавством порядку Публічним акціонерним товариством «Банк Восток», та з унікальним в межах програми номером, який використовується для накопичення та отримання Балобонусів, а також інших Пропозицій програми.
Подарунковий сертифікат «Сільпо» - має властивості попередньої оплати за товар, який у майбутньому буде передано його пред’явникові, на суму, що дорівнює номіналу пред’явлених до використання одного чи декількох Подарункових сертифікатів. Подарунковий сертифікат надає його пред’явникові право обміняти роздрукований Подарунковий сертифікат на будь-які товари з представленого асортименту або застосувати просканований в електронному вигляді з будь-якого мобільного пристрою Подарунковий сертифікат для отримання будь-яких товарів із представленого асортименту в магазинах та кафе на території магазинів «Сільпо» й Le Silpo на території України, які належать ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», протягом строку дії Подарункового сертифіката.
Правила Міжнародних платіжних систем – нормативні акти Mastercard International та Visa International, які регламентують здійснення операцій із платіжними картками, в т. ч. й оскарження таких операцій.
Програма – програма Власний Рахунок, що є набором Правил, приймаючи які фізична особа (суб’єкт персональних даних) стає Учасником програми.
Пропозиції Програми Власний Рахунок (Пропозиції) – спеціальні та/або акційні пропозиції програми, виконуючи умови яких, Учасник програми має можливість отримати у тому числі, але не обмежуючись, додаткову Винагороду за свої покупки та /або при отриманні послуги. Пропозиції передбачають надання можливості отримання посилання на активацію послуги чи сервісу, яку надає мережа «Сільпо» та /або Партнери.
Рахунок в Програмі – сукупність даних в інформаційній системі програми Менеджера про транзакції нарахування та списання Балобонусів Учасника програми.
Реєстрація в Програмі – це сукупність процесів, що виконує фізична особа з метою набуття статусу Учасника програми за допомогою матеріально-технічної бази Менеджера: Мобільного застосунку «Сільпо», Акаунту Власний Рахунок.
«Скарбничка» - послуга, що є засобом заохочення у програмі, полягає в продажу Балобонусів програми менше 1,00 грн за одну транзакцію в мережі «Сільпо», які можуть бути використані при купівлі товарів з асортименту супермаркетів «Сільпо» та Le Silpo, а також у Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми на території України у розмірі та в порядку, які визначені даними Правилами.
Доставка – послуга, яка передбачає формування Покупцем замовлення товарів та страв на сайті silpo.ua чи у мобільному застосунку «Сільпо», збирання товарів згідно з замовленням працівниками магазину «Сільпо» та доставку замовлення Покупцю на його вибір: - за вказаною при оформленні замовлення адресою та у обраний Покупцем час з доступних на сайті часових проміжків або вказанням точного часу доставки; - в обране Покупцем відділення чи поштомат Нової Пошти. Види доставки : • «LOKO» -це швидка доставка «Сільпо» . Доставка товарів та послуг з магазинів «Сільпо» та партнерів сервісу «LOKO» . Перелік партнерів сервісу «LOKO» зазначений на сайті loko.delivery/partners • «Сільпо доставка» - доставка товарів з магазинів «Сільпо» в доступний проміжок часу , який визначається в момент оформлення замовлення. • Нова Пошта - Покупцю в момент замовлення відображається часовий проміжок протягом якого може бути здійсненне замовлення. Доставка з магазинів «Сільпо», яка здійснюється шляхом надання послуг та / або через застосунки третіми особами , що не є партнерами програми Власний Рахунок, наприклад «BOLT», «Glovo» інші не є Доставкою «Сільпо»
Самовивіз – процес, який передбачає формування Покупцем замовлення товарів на сайті silpo.ua чи мобільному застосунку «Сільпо», збирання товарів згідно з замовленням працівниками магазину «Сільпо» та самостійну оплату замовлення Покупцем на касі магазину.
Універсальна картка Програми «Власний Рахунок» - картка з унікальним в межах програми номером, який використовується для накопичення Балобонусів, отримання та використання Пропозицій та Балобонусів.
Учасник програми Власний Рахунок/Учасник – фізична особа (суб'єкт персональних даних), яка бере участь у програмі відповідно до встановлених Правил, і чия участь підтверджена Менеджером, шляхом надання доступу до Акаунту Власного Рахунку
1.1 Учасником Програми можна стати у порядку, передбаченому Правилами:
- шляхом завантаження Мобільного застосунку «Сільпо» з сервісів Google Play, або App Store та проходження Авторизації;
- - шляхом підтвердження номера телефону при під’єднанні до wi-fi мережі SilpoLovesYou у магазинах «Сільпо» /Le Silpo. Надаючи свій номер телефону Партнеру Учасник надає згоду на участь у програмі Власний Рахунок;
- шляхом оформлення картки «Банку Власний Рахунок»;
- шляхом реєстрації на сайті https://auth.silpo.ua/
- шляхом реєстрації за допомогою Партнера програми, через надання номеру телефона
Фізична особа самостійно надає свій номер телефона Партнеру для отримання підтвердження , яке надходить у вигляді смс повідомлення , в якому зазначено цифровий код і який необхідно надати Партнеру. Надаючи свій номер телефону Партнеру Учасник надає згоду на участь у програмі Власний Рахунок.
Приклад повідомлення, який отримує Учасник при реєстрації у Партнера : Код - ХХХХХХ. Надаючи касиру код із цього повідомлення, ви погоджуєтесь з правилами Власного Рахунку, за посиланням: https://auth.silpo.ua/login/participation-rules
Головна особливість Акаунту Власного Рахунку - це можливість використовувати дані Користувача з Акаунту для авторизації на сервісах та мобільних застосунків партнерів Екосистеми. Дані Користувача можуть передаватись партнерам Екосистеми з метою, наприклад, перед заповнення полів на сервісах та застосунках партнерів Екосистеми (наприклад ПІБ, адреса тощо)в інших випадках, для надання партнерам Екосистеми послуг та надсилання рекламних повідомлень.
Таким чином якщо Користувач був зареєстрований в програмі Власний Рахунок, йому не потрібно реєструватись на сервісах та застосунках партнерів Екосистеми, а достатньо увійти за допомогою Акаунту Власний Рахунок.
Всі дані які вносяться на сервісах і мобільних застосунках партнерів Екосистеми автоматично зберігаються в Акаунті Власний Рахунок (наприклад, при додаванні адреси - адреса автоматично підтягнеться та збережеться в Акаунті Власний Рахунок
id.silpo.ua).
Учасниками програми можуть бути лише дієздатні фізичні особи, які досягли вісімнадцяти років.
1.2 На Учасника програми поширюватимуться діючі Правила участі у програмі Власний Рахунок з усіма внесеними до них
змінами з моменту отримання згоди Учасника програми з Правилами участі у програмі. Згода вважається отриманою в одному з
випадків:
- якщо Учасник пройшов Реєстрацію через електронну Реєстраційну анкету на будь-якому з сервісів: https://silpo.ua/, https://shop.silpo.ua/, https://auth.silpo.ua/ (далі Акаунт Власний Рахунок)
- якщо Учасник пройшов Реєстрацію у Мобільному застосунку «Сільпо»;
- якщо в процесі під’єднання до wi-fi точки доступу SilpoLovesYou, Учасник натиснув на екрані введення номеру телефона
кнопку «Отримати код підтвердження».
1.3 Про умови Правил участі у програмі Власний Рахунок можна дізнатися в Куточках прав споживачів в магазинах мережі «Сільпо», у Мобільному застосунку «Сільпо», на сайті https://silpo.ua, або на Гарячій лінії «Сільпо».
1.4 При Реєстрації через будь-який канал – Акаунт Власний Рахунок, Мобільний застосунок «Сільпо», wi-fi точку доступу SilpoLovesYou - Учасник може отримувати Балобонуси та Пропозиції лише в електронному форматі, що передбачає формування Балобонусів та Пропозицій програми в електронному вигляді та надання доступу до їх переліку через Акаунт Власний Рахунок, у Мобільному застосунку «Сільпо».
1.5 При Реєстрації через Акаунт «Власний Рахунок», Мобільний застосунок «Сільпо» або під’єднавшись до wi-fi точки доступу SilpoLovesYou, Учасник повинен обов`язково вказувати номер мобільного телефону, бо він є унікальним ідентифікатором та універсальним каналом зв’язку при вирішенні різних питань, пов’язаних з отриманням Винагороди від програми.
1.6 Менеджер не зобов’язаний перевіряти внесені до Реєстраційної анкети дані та ідентифікувати особу Учасника під час його реєстрації у програмі, Учасник несе повну відповідальність за точність та/або достовірність наданих даних та за наслідки, спричинені наданням недостовірних та неточних даних під час реєстрації у програмі.
1.7 Одному зареєстрованому Учаснику програми може бути присвоєно одночасно не більше одного Рахунку в програмі. У випадку виявлення двох і більше Рахунків, у яких співпадають зареєстровані персональні дані та інші дані Учасника програми, Менеджер залишає за собою право об’єднати Рахунки та перенести Балобонуси з інших Рахунків Учасника на один, що буде самостійно визначено Менеджером.
1.8 Учасник може мати декілька Універсальних карток та Віртуальну картку на різних пристроях, Платіжних карток «Банк Власний Рахунок» від «Банка Восток», Платіжних карток «Власний Рахунок» від «Банка Восток», що належатимуть до одного Рахунку. Для цього необхідно при купівлі кожної наступної Картки Програми, сканувати в покупці одну з тих карток, що вже є у наявності, або самостійно активувати кожну нову картку за допомогою Гарячої лінії «Сільпо».
1.9 Учасник може мати всього 2 Універсальні картки. При активації третьої Універсальної картки, перша блокується автоматично.
1.10 Загублена, знищена або пошкоджена Учасником програми Картка програми не підлягає фізичному відновленню.
1.11 Універсальні картки та Віртуальні картки не мають терміну дії, за винятком випадків призупинення або припинення Менеджером дії такої картки Учасника програми достроково згідно з діючими Правилами участі.
1.12 Платіжні картки «Банк Власний Рахунок» від «Банка Восток» та Платіжні картки «Власний Рахунок» від «Банка Восток» мають термін дії, зазначений на самій картці, що стосується платіжної функції. Функція накопичення та отримання Балобонусів і Пропозицій, зберігаються у картки безстроково, та може бути припинена або призупинена Менеджером аналогічно до Універсальних карток.
1.13 Працівник мережі «Сільпо» та/ або Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми, що здійснює розрахунок з Учасником програми, має право відмовити йому в прийнятті верифікованого номера телефона , Картки програми або Віртуальної картки для нарахування Винагороди у випадку відсутності відповідної технічної можливості.
1.14 Працівник Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми, що здійснює розрахунок з Учасником програми, має право відмовити йому в прийнятті для нарахування Винагороди у випадку відсутності відповідної технічної можливості.
1.15 Менеджер залишає за собою право при виявленні Несанкціонованої участі, призупинити або припинити участь у програмі будь-якого її Учасника, без попереднього повідомлення його про це, шляхом блокування картки. Менеджер не несе відповідальності за будь-які втрати чи збитки, які виникають в результаті таких дій. У випадку припинення участі у програмі Власний Рахунок, Балобонуси та Пропозиції на відповідному Рахунку блокуються.
1.16 Касир мережі «Сільпо» та/ або Бізнес - партнерів , та/ або партнерів Екосистеми має право відмовити в скануванні карти Учасника програми, якщо Учасник надає його зі стороннього програмного забезпечення
1.17 Учасник має право припинити свою участь у програмі в будь-який час, надіславши Менеджеру письмове повідомлення в паперовому або електронному вигляді щодо припинення участі. Участь Учасника в програмі припиняється з моменту розгляду Менеджером зазначеного повідомлення, при цьому, Балобонуси та Пропозиції анулюються, а Учасник більше не буде мати доступ до Рахунку в Акаунті Власний Рахунок та у Мобільному застосунку «Сільпо».
1.18 Учасник програми може власноруч видалити свій обліковий запис, який він активував в будь-який спосіб, зазначений в п. 1.1. Після підтвердження операції всі дані будуть видалені. Дані назавжди видаляться і повернути їх буде неможливо.
1.19 Менеджер не несе відповідальності за Несанкціоноване використання картки.
1.20 Менеджер не несе відповідальність за технічні ускладнення, що викликали призупинення або припинення участі у програмі будь-якого її Учасника.
2.1 Учасник програми встановлює застосунок шляхом завантаження з Play Market чи App Store.
2.2 Після проходження реєстрації у Мобільному застосунку «Сільпо» Віртуальна картка автоматично присвоюється в електронному вигляді, індивідуально для кожного пристрою, без необхідності попереднього здійснення покупки.
2.3 Після успішного встановлення Мобільного застосунку «Сільпо» раніше зареєстрований Учасник програми проходить верифікацію шляхом підтвердження номера телефону, з якого відбувається Авторизація, погодження з Правилами участі у програмі Власний Рахунок та правилами користування Мобільним застосунком, введення номера своєї будь-якої наявної картки Власного Рахунку та при потребі, інших даних Учасника для підтвердження його участі у програмі.
2.4Для того, щоб мати на одному Рахунку декілька мобільних номерів, Учасник встановлює Мобільний застосунок, створюючи при кожній установці нову Віртуальну картку. Для цього Учасник повинен використовувати інший номер телефону і надалі звернутися на Гарячу лінію «Сільпо» для об’єднання рахунків. Кількість мобільних номерів обмежена і становить 5 номерів телефону. У випадку, якщо Учасник захоче об’єднати 6 (шостий) номер телефону , то Гаряча лінія «Сільпо» повідомить, що ліміт номерів телефону по одному Рахунку досягнено.
2.5 Після сканнуванні QR коду Мобільного застосунку «Сільпо» , у Учасника автоматично вмикається опція оформлення розрахункового документу (чеку) в електронній формі – «Не друкувати чек». Учасник може за бажанням отримувати чек у паперовій формі, для цього йому потрібно вимкнути функцію «Не друкувати чек» у Мобільному застосунку «Сільпо».
2.6 Користувач Мобільного застосунку «Сільпо» має можливість користуватися можливостями програми, а саме: переглядати та накопичувати Балобонуси Власного Рахунку, користуватися Пропозиціями та використовувати Балобонуси шляхом сканування Віртуальної картки (QR-коду) з екрана свого мобільного пристрою при кожній покупці в мережі «Сільпо».
2.7 Користувач Мобільного застосунку «Сільпо» має можливість підключити функцію оплати через Мобільний застосунок.
2.8 Для використання функції оплати Користувач Мобільного застосунку «Сільпо» має додати в Мобільному застосунку одну або більше Платіжних карток. В Мобільний застосунок «Сільпо» можуть бути додані Платіжні картки емітовані виключно українськими банками. Додавання Платіжних карток в Мобільний застосунок здійснюється шляхом введення даних платіжної картки та коду, що надається Банком-емітентом Платіжної картки у відповідне поле.
2.9 Дані Платіжної картки зберігаються в електронному платіжному сервісі Masterpass, Ipay або liqpay.
2.10 Підключення та користування функцією оплати через Мобільний застосунок «Сільпо» може здійснюватися лише за умови наявності Блокування екрана мобільного пристрою. У випадку відсутності блокування - функція оплати буде недоступною. Для доступу до даної функції Учасник повинен встановити Код блокування екрану мобільного пристрою.
2.11 Користувач Мобільного застосунку «Сільпо» може додавати Платіжні картки, обирати одну з карток як основну і видаляти картки. Додавання та видалення Платіжних карток відбувається в електронному платіжному сервісі Masterpass, Ipay або liqpay
2.12 Оплата через Мобільний застосунок «Сільпо» можлива на касах мережі «Сільпо».
2.13 Функція оплати через Мобільний застосунок «Сільпо» на касах мережі «Сільпо» здійснюється шляхом сканування Віртуальної картки (QR-кода) з екрана мобільного пристрою Користувача та озвучення касиру способу оплати покупки.
2.14 Користувач Мобільного застосунку «Сільпо» може здійснити 10 (десять) оплат на суму не більше 10.000 (десять тисяч) гривень кожна протягом доби. Ліміт розповсюджується на кожну Платіжну картку та може бути змінений Менеджером без попередження Користувача.
2.15 Користувач Мобільного застосунку «Сільпо» зобов’язується:
2.15.1 Дотримуватись правил участі у програмі Власний Рахунок.
2.15.2 При використанні функції оплати через Мобільний застосунок «Сільпо» встановити блокування екрана мобільного пристрою.
2.15.3 Нікому не повідомляти спосіб чи код розблокування екрану мобільного пристрою.
2.15.4 Не передавати мобільний пристрій з встановленим Мобільним застосунком «Сільпо» та активованою функцією оплати третім особам.
2.15.5 Не залишати свій мобільний пристрій, на якому встановлено Мобільний застосунок «Сільпо», без нагляду.
2.15.6 Використовувати в Мобільному застосунку «Сільпо» виключно Платіжну картку/Платіжні картки, випущені банком-емітентом на його ім’я та належні йому Платіжні картки, що не містять ідентифікаторів особи (неіменні платіжні картки). Не використовувати як засіб оплати в Мобільному застосунку «Сільпо» Платіжні картки, що належать третім особам.
2.15.7 В разі втрати/крадіжки мобільного пристрою, на якому здійснена Авторизація в Мобільному застосунку «Сільпо» або отримання третіми особами несанкціонованого доступу до Мобільного номеру Користувача, негайно повідомити про це Банки-емітенти карток, додані в Мобільному застосунку.
2.15.8 Своєчасно встановлювати доступні оновлення Мобільного застосунку «Сільпо».
2.15.9 При реалізації своїх прав і обов'язків, Користувач Мобільного застосунку «Сільпо» зобов'язаний утримуватися від дій, які могли б порушити права Банку-емітента платіжної картки та права ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», як Менеджера Мобільного застосунку. Під час користування Мобільним застосунком «Сільпо» Користувач зобов’язаний дотримуватися принципів добросовісності, розумності та справедливості.
2.16 Здійснюючи платіжні операції за допомогою Мобільного застосунку «Сільпо» Користувач погоджується з наступним:
2.16.1 Операції, здійснені з використанням коду доступу до Мобільного застосунку «Сільпо», визнаються вчиненими Користувачем при його повній та безумовній згоді та оскарженню не підлягають.
2.16.2 Платіжні операції (транзакції), здійснені з використанням Мобільного застосунку «Сільпо», визнаються вчиненими Користувачем при його повній та безумовній згоді та оскарженню не підлягають.
2.16.3 Ризик втрати мобільного пристрою Користувача з встановленим Мобільним застосунком «Сільпо»; використання мобільного пристрою або Мобільного номеру Користувача третіми особами, в т.ч. в шахрайських цілях, лежить на Користувачеві.
2.16.4 Платіжні операції (транзакції), здійснені з використанням Мобільного застосунка «Сільпо», здійснюються Користувачем без застосування технології 3DSecure (без введення одноразового пароля).
2.17 Відповідальність при здійсненні операцій за допомогою Мобільного застосунку «Сільпо»:
2.17.1 Менеджер не несе відповідальності за будь-які платіжні операції, вчинені з використанням Мобільного застосунку «Сільпо», якщо Банк-емітент Платіжної картки підтвердив можливість користування Платіжною карткою за допомогою Мобільного застосунку «Сільпо» шляхом надання підтверджуючого коду при додаванні Платіжної картки в додаток.
2.17.2 Держатель карти несе повну відповідальність за всі платіжні операції, вчинені з використанням його мобільного пристрою або телефонного номера, який він вказав як контактний (фінансовий) при встановленні ділових відносин з Банком-емітентом платіжної карти.
2.17.3 Банк-емітент Платіжної картки, який підтвердив авторизацію картки в Мобільному застосунку «Сільпо», несе повну відповідальність за всі платіжні операції вчинені з використанням мобільного пристрою або контактного (фінансового) номера Держателя карти.
2.17.4 Порядок розподілу відповідальності між Держателем карти, за допомогою якої здійснювались або здійснюються розрахунки через Мобільний застосунок «Сільпо» та Банком-емітентом платіжної карти, врегульовуються двосторонніми договорами між ними.
2.17.5 Користувач несе відповідальність передбачену чинним законодавством за здійснення платіжних операцій чужою Платіжною карткою без належних на те повноважень.
2.17.6 Користувач несе відповідальність за порушення умов даних Правил користування Мобільним застосунком «Сільпо».
2.17.7 Менеджер не несе відповідальності за збої в роботі Інтернету, обладнання, мереж зв'язку, що виникли з незалежних від Менеджера причин. Менеджер не зобов'язаний відшкодовувати Користувачу збитки, що виникли внаслідок настання зазначених в цьому пункті випадків.
2.17.8 Менеджер не зобов’язаний відшкодовувати збитки, завдані Користувачу внаслідок платіжних операцій, здійснених за допомогою мобільного пристрою Користувача з встановленим Мобільним застосунком «Сільпо», в тому числі в рамках оскарження транзакцій, регламентованих Правилами Міжнародних платіжних систем чи шахрайських дій третіх осіб.
2.17.9 У випадку будь-якого оскарження транзакцій, в тому числі за правилами Міжнародних платіжних систем, Користувач погоджується з тим, що транзакція не може бути скасована (оскаржена) чи відкликана Банком-емітентом платіжної картки до моменту остаточного вирішення спору. У випадку скасування чи відкликання транзакції Банком-емітентом Платіжної картки до моменту остаточного вирішення спору, Користувач погоджується з тим, що сума відкликаних коштів може бути відшкодована на користь Менеджера, в тому числі шляхом договірного списання з рахунку Користувача відкритому Банком-емітентом Платіжної картки, який здійснив скасування чи відкликання транзакції.
3.1 У рамках дії програми її Учасники накопичують Балобонуси, що можуть бути використані згодом відповідно до діючих правил участі.
3.2 Нарахування Балобонусів здійснюється виключно за власні покупки Учасника програми.
3.3 За кожні 100 гривень, сплачені в мережі «Сільпо» або через оформлення замовлення доставки «Сільпо», з урахуванням винятків, передбачених цими правилами, Учасник програми отримує на Рахунок 1 (один) Балобонус.
3.4 За кожні 100 гривень, сплачені в мережі «Сільпо» за допомогою Платіжної картки «Банк Власний Рахунок» від «Банка Восток», Учасник програми може отримувати на Рахунок 1 (один) додатковий Балобонус, або будь яку іншу кількість Балобонусів, що визначена додатковими умовами, погодженими з Менеджером
3.5 За кожні 100 гривень сплачені у Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми, Учасник програми отримує на Рахунок 1 (один) Балобонус або будь - яку іншу кількість Балобонусів, що визначена Бізнес-партнером / партнером Екосистеми.
3.6 За кожні 100 гривень сплачені при замовленні доставки через сервіс «LOKO» у Мобільному застосунку «Сільпо» або у Мобільному застосунку «LOKO»Учасник програми отримує на Рахунок 1 (один) Балобонус або будь - яку іншу кількість Балобонусів, що визначена сервісом «LOKO».
3.7 Для нарахування Балобонусів Учасник програми при здійсненні покупки повинен надати на касі мережі «Сільпо» свою Картку програми Власний Рахунок або Віртуальну картку (QR-код Мобільного застосунку «Сільпо»).
3.8 Для нарахування Балобонусів Учасник програми при здійсненні покупки повинен надати на касі Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми свою Картку програми Власний Рахунок, Віртуальну картку (QR-код Мобільного застосунку «Сільпо») або надати свій верифікований номер телефону.
3.9 Менеджер має право анулювати з Рахунка Учасника програми Балобонуси:
- зараховані помилково;
- пов’язані з трансакцією, що була скасована;
- у випадку повернення товару;
3.9.1При скасуванні покупок, де були використані балобонуси, може утворитись від’ємний баланс, який необхідно перекрити наявними покупками.
3.10 Через Мобільний застосунок «Сільпо» Учасник програми може безоплатно відступити Балобонуси, накопичені при здійсненні покупок в мережі «Сільпо» та /або Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми, на користь Партнерів з благодійності.
3.11 Також Балобонуси можуть бути нарахований іншими передбаченими Менеджером способами, в тому числі, але не обмежуючись в рамках проведення акцій, як самостійно, так і з Бізнес - партнерами та/ або партнерами Екосистеми.
3.12 Балобонус нараховується тільки тим Учасникам програмами, які мають верифікований номер телефону та/або верифіковану електронну адресу.
3.13 Балобонуси не нараховуються в мережі «Сільпо»:
3.13.1 при купівлі тютюнових виробів та пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, електронних сигарет, заправних контейнерів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах;
3.13.2 за придбання товарів в мережі «Сільпо» за використанням подарункового сертифіката «Сільпо»;
3.13.3 за придбання державних лотерей Української Національної Лотереї;
3.13.4 на товари, на момент купівлі яких діє знижка.
3.13.5 на доставку . яку здійснюють 3 особи, що не є Партнерами , наприклад «Glovo», «Bolt».
3.14«Бізнес - партнер та/ або партнер Екосистеми має можливість:
- не нараховувати Балобонуси за товари / послуги перелік яких він визначає самостійно
- обмежувати кількість нарахувань за період, який він визначає самостійно
4.1 Балобонуси стають доступні до використання наступного дня після здійснення покупки в мережі «Сільпо» або в інші строки, якщо покупка була здійснена у партнерів Екосистеми та Бізнес - партнерів, які надають дану можливість (детальну інформацію про строки викладені в інформаційних джерелах Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми).
4.2 Балобонуси можна використати в мережі «Сільпо» або у визначених партнерів Екосистеми та Бізнес - партнерів, які надають дану можливість , для зменшення вартості товарів протягом 1 (одного) року з моменту їх нарахування.
4.3 За умовами відповідних акцій Балобонуси можна конвертувати (списати) у застосунках третіх осіб (не Партнерів програми).
4.4 Балобонуси списуються на касі мережі «Сільпо» після усної згоди Учасника програми на їх використання, або без усної згоди, якщо Учасник програми підтвердив таке налаштування через Акаунт Власний Рахунок або в Мобільному застосунку «Сільпо».
4.5 Балобонуси застосовуються у Бізнес - партнерів та/ або партнерів Екосистеми, за умови відповідних налаштувань, які встановлює сам партнер.
4.6 Балобонус можна використовувати частково – він зменшує вартість товарів в чеку до максимально можливої суми залежно від необхідності округлення чека, встановлених чинним законодавством мінімальних розмірів цін та кількості позицій в чеку.
4.7 Для використання Балобонусу при здійсненні покупки в магазинах «Сільпо» та Le Silpo, необхідно пред’явити Картку Програми або Віртуальну картку (QR-код Мобільного застосунку «Сільпо»).
4.8 Для використання Балобонусу при здійсненні покупки у партнерів Екосистеми та Бізнес - партнерів, які надають дану можливість, необхідно пред’явити Картку Програми, Віртуальну картку (QR-код Мобільного застосунку «Сільпо») або надати свій верифікований номер телефону.
4.9 Договірною вартістю товару у разі використання Балобонусу вважається вартість товару, зменшена на повну суму Балобонусу або її частину (в залежності від суми покупки та розміру Балобонусу) та зазначена у фіскальному чеку як сума до сплати. У разі наявності більше однієї товарних позицій у чеку Балобонус зменшує вартість товарів у чеку пропорційно їх вартості. На товари, на які чинним законодавством встановлено мінімальний розмір цін (наприклад алкогольні напої) розподіл здійснюється до ціни, не нижче встановленої мінімальної ціни. У такому разі договірною вартістю кожного товару у чеку вважається вартість товару, зменшена на відповідну пропорційну частину Балобонуса. На тютюнові вироби, пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, електронні сигарети, заправні контейнери, рідини, що використовуються в електронних сигаретах Балобонус в мережі «Сільпо» не розподіляється. У будь-якому випадку вартість одиниці товару не може бути меншою 0,10 грн в мережі «Сільпо» або інша сума , яка визначається Бізнес - партнером та/ або партнером Екосистеми самостійно .
4.10 Балобонус не застосовується в мережі «Сільпо»:
- при купівлі окремих видів товарів, наприклад, окремі види алкогольних напоїв, якщо сума Балобонусу змінює вартість
товару до меншого за мінімальний розмір, встановлений відповідними нормативно-правовими актами України для такого виду
товару;
- при купівлі тютюнових виробів, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, електронних сигарет,
заправних контейнерів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах;
- якщо розрахункова вартість товарів у чеку після застосування Балобонусу стає менше 0,10 грн.
- при купівлі державних лотерей Української Національної Лотереї
4.11 «Бізнес - партнер та/ або партнер Екосистеми має можливість не застосовувати або застосовувати обмежену кількість Балобонусів на товари / послуги перелік яких він визначає самостійно.
4.12 При замовленні доставки через сервіс «LOKO» у Мобільному застосунку «Сільпо» або у Мобільному застосунку «LOKO» сервіс «LOKO» має можливість не застосовувати або застосовувати обмежену кількість Балобонусів на товари / послуги перелік яких він визначає самостійно.
4.13 Кожен Балобонус може бути використаний лише один раз.
4.14 Балобонус не може бути отримано в грошовому еквіваленті, він не є товаром, нематеріальним активом, і не може продаватися за оплату іншим Учасниками програми чи на інших умовах передаватися третім особам.
4.15 Балобонус не можна обміняти на Подарунковий сертифікат «Сільпо» або поповнення мобільного рахунку, що реалізуються в магазинах мережі «Сільпо».
4.16При активації або деактивації Балобонусу, або зміні статусу зі списувати по запиту на списувати автоматично чи навпаки, через Акаунт «Власний Рахунок» або Мобільному застосунку «Сільпо», оновлення відбудеться протягом 15 хвилин.
5.1 Пропозиції можуть бути надані мережею Сільпо та / або Партнерами програми.
5.2 Види пропозицій: отримання додаткової Винагороди, яку надають мережа Сільпо та/або Партнери або отримання посилання на активацію послуги, яку надає «Сільпо» та/або Партнери програми і яку можна за власним бажанням активувати. Поміж пропозицій на активацію послуги може бути пропозиція від Банку Власний Рахунок з посиланням на активацію послуги «Оплата Дольками».
5.3 Використовуючи Пропозиції, які пропонує Менеджер, Учасник програми має можливість одержувати Винагороду. Менеджер визначає перелік товарів та інші умови, виконавши які Учасник програми одержує певну Винагороду
5.4 Пропозиції програми спрацьовують тільки на базі фактично сплаченої вартості товару. Тому, якщо в покупці використано Балобонус, який зменшує вартість товарів у чеку пропорційно їх вартості, Пропозиції спрацьовують на залишок суми товару, що утворився з різниці початкової вартості товару та Балобонусу (або частки Балобонусу), і за який необхідно розраховуватися грошима. Тобто деякі види Пропозицій (наприклад, з умовами по обмеженню суми покупки) можуть не спрацювати через пониження вартості позицій в чеку, і як наслідок – невиконання умов Пропозиції.
5.5 Умови використання пропозиції:
5.5.1 Щоб використати Пропозицію , яка діє в мережі «Сільпо», Учасник повинен пред’явити на касі мережі «Сільпо» Картку програми або Віртуальну картку (QR -код застосунку «Сільпо»).
5.5.2 Щоб використати Пропозицію , яка діє в мережі «Партнерів», Учасник повинен пред’явити на касі мережі «Партнерів» Картку програми або Віртуальну картку (QR -код застосунку «Сільпо») або надати Веріфікований номер телефону, а також надати промокод та / або виконати інші умови, які будуть зазначені в умовах пропозиції.
5.5.3 Учасник зобов’язаний самостійно звертати увагу , на місце використання пропозиції.
5.6 При замовленні доставки з «Сільпо» або через сервіс «Самовивіз», на сайті або у Мобільному застосунку «Сільпо», пропозиції програми, які діють на момент оформлення замовлення - спрацьовують автоматично, при виконанні умов.
5.7 Пропозиція «Оплата Дольками » від партнера Банка Власний Рахунок :
5.7.1 Передбачає отримання спеціальної пропозиції у Мобільному застосунку «Сільпо» у вигляді посилання для переходу у мобільний Застосунок Банка Власний Рахунок і подальшого самостійного оформлення послуги.
5.7.2 Послугу «Розстрочка (купівля на виплат)» Учасник самостійне оформлює через Застосунок «Банк Власний Рахунок», яка в подальшому надає йому можливість купівлі товару в «Розстрочку» в мережі «Сільпо».
5.7.3 Щоб скористатися послугою «Оплата Дольками» Учасник використовує карту Власний Рахунок/ QR_код застосунку «Сільпо», QR_код застосунку «Банк Власний Рахунок» та розраховується картою Банк Власний Рахунок (Оплата Дольками).
5.7.4 Послуга «Оплата Дольками» надається гостям мережі «Сільпо», терміном на 3 місяця, за умови купівлі товарів на суму 1000 грн. Комісією становить 0%.
5.7.5 «Банк Власний Рахунок» має право відмовити гостю в надані послуги «Оплата Дольками».
5.7.6 Товари сплачені послугою «Оплата Дольками» підлягають поверненню (якщо це не суперечень постанові Кабінету Міністрір про товари належної якості, що не підлягають поверненню), через звернення до магазину «Сільпо», вартість повернених товарів повертається готівкою.
5.7.7 Детальну інформацію по умовах оформлення та надання послуги «Оплата Дольками» можна дізнатися на сайті партнера, в мобільному застосунку Банк Власний Рахунок, або на Гарячій Лінії Партнера.
5.8 Пропозиції можуть бути призначені для одноразового або багаторазового використання - кінцевий термін дії та/або кількість використань вказуються в супроводжувальному тексті до неї. Якщо кількість використань не зазначена, за замовчуванням вважається, що Пропозиція для багаторазового використання.
5.9 В одному чеку не може бути використано дві та більше пропозицій з однаковим найменуванням (наприклад, дві пропозиції «Будь-які товари» та ін.).
5.10 Учасник має право активувати та деактивувати Пропозиції від програми за допомогою Мобільного застосунку «Сільпо» та / або через Акаунт Власний Рахунок. Менеджер залишає за собою право надавати Пропозицію в активованому або неактивованому стані, тому Учасник має слідкувати за станом наданих Пропозицій через Мобільний застосунок та/або через Акаунт Власний Рахунок і управляти активністю Пропозицій на свій розсуд.
5.11 Пропозиція використовується на касі мережі «Сільпо» автоматично, якщо термін її дії не закінчився, умови покупки, зазначені у супроводжувальному до неї тексті, виконані, та вона знаходиться в активованому стані.
5.12 Після використання одноразові Пропозиції зникають з переліку активних пропозицій Учасника у Мобільному застосунку та в Акаунті Власний Рахунок.
5.13 Пропозиції, що від початку були в неактивованому стані, стануть доступними до використання на касі мережі «Сільпо» після активації, в проміжку від 15 хвилин до 24 годин.
5.14 Пропозиції не діють при замовленні доставки через сервіс «LOKO» у Мобільному застосунку «Сільпо».
5.15 При скасуванні покупок зі спеціальними пропозиціями, нараховані за них Балобонуси знімаються з балансу. Одноразові пропозиції не відновлюються.
5.16 Пропозиції не будуть спрацьовувати на певні товари, якщо в чеку ці товари є зі знижкою.
5.17 Менеджер залишає за собою право в односторонньому порядку припинити дію пропозиції.
6.1 Проходження Реєстрації на сервісах https://silpo.ua/, https://auth.silpo.ua/ або Авторизація та Реєстрація особою у Мобільному застосунку «Сільпо», або натискання на екрані введення номера телефону кнопки «Отримати код підтвердження» в процесі під’єднання до wi-fi точки доступу SilpoLovesYou, або через надання «Коду підтвердження Партнеру» через реєстрацію у Партнера Програми засвідчує добровільну згоду (дозвіл) особи на обробку її персональних та інших даних, внесених у відповідну форму. Зокрема Учасник дає згоду передавати персональні та інші дані розпоряднику (якому Менеджером персональних даних або законом надано право обробляти ці дані від імені Менеджера) та/або третім особам, наведеним у п. 6.7. Правил, відповідно до мети, яка визначається в цьому пункті та пункті 6.5. розділу 6 цих Правил Програми.
Передача персональних та інших даних партнерам Екосистеми здійснюється для забезпечення можливості авторизації та користування функціоналом їх сайтів або мобільних застосунків з використанням даних, що міститься в Акаунті Власний Рахунок. Передача персональних та інших даних Бізнес -партнерам здійснюється для отримання послуги та/або наданні можливості отримати інші види Винагороди Учасникам програми Власний Рахунок. Дані про місцезнаходження пристрою особи передаються Оператору мобільного зв'язку, для повернення цих даних Менеджеру програми Власний Рахунок для подальшої реалізації участі особи у програмі Власний Рахунок, в тому числі отримання рекламної інформації на її телефонний номер. Учасник підтверджує, що йому повідомлено про правасуб’єкта персональних даних , які перелічені в ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». У'часник також підтверджує надання своєї згоди Оператору, який забезпечує отримання ним послуги електронних комунікацій за номером телефону, що зазначений Учасником при реєстрації в Програмі, на надання даних про послуги електронних комунікацій Менеджеру, а також його Партнерам, взаємодія з якими є необхідною для забезпечення виконання Програми. Персональні та інші дані, які Учасник програми надає Менеджеру збираються на добровільній основі, обробка та використання таких даних здійснюється в цілях, визначених у цих Правилах програми. Якщо Учасник програми вирішить не надавати певні персональні та інші дані, це може вплинути на послуги, які Менеджер може запропонувати.6.2 Під час реєстрації в програмі Менеджер просить Учасника надати деякі персональні та інші дані, такі як ім'я та прізвище, номер телефону, дату народження та адресу електронної пошти. Під час реєстрації Учасник може вирішити надати додаткову інформацію, яка не є обов’язковою для реєстрації, наприклад, стать, місце проживання, інформацію про родину, сімейний стан, обмеження у харчуванні чи звички, наявність авто тощо.
6.3 Учасник Програми зобов’язується надавати точні та достовірні дані, а також своєчасно повідомляти Менеджера про зміни, що стосуються наданих відомостей через офіційний лист, або повідомлення на Гарячу лінію «Сільпо», або через самостійне внесення змін за допомогою функціоналу Мобільного застосунку «Сільпо» або через Акаунт Власний Рахунок.
6.4 Учасник програми у Мобільному застосунку, через Акаунт Власний Рахунок, на сайтах/ застосунків партнерів Екосистеми або при під’єднанні до wi-fi мережі SilpoLovesYou в магазинах «Сільпо» і LeSilpo, натискаючи «Продовжити» надав/надає Менеджеру право збирати, реєструвати, накопичувати, обробляти, зберігати, адаптувати, змінювати, знищувати, поновлювати, знеособлювати, поширювати, використовувати свої персональні дані та інші дані, внесені Учасником в Акаунт Власний Рахунок або в Мобільний застосунок «Сільпо». Менеджер не несе відповідальність за точність та достовірність наданих Учасником Програми даних та не повинен їх перевіряти. Учасник несе повну відповідальність за точність та/або достовірність наданих даних та за наслідки, спричинені наданням недостовірних та неточних реєстраційних даних.
6.5 Метою обробки персональних даних Менеджером є: забезпечення реєстрації учасника в Програмі, можливості користування з її переваг, надання/отримання послуг та/або надання можливості отримати Винагороди Учасника програми Власний рахунок, ведення профілю Учасника, надання Учаснику пропозицій, інформації яка, на думку Менеджера, може бути цікава Учаснику, реалізація відносин у сфері реклами, маркетингу і забезпечення прав споживачів щодо інформування Учасника, в тому числі про товари і/або послуги, про акції, про персональні та або спеціальні пропозиції Менеджера та/або партнерів Екосистеми/Бізнес-партнерів, а також інформування про товари, їх асортимент та інші характеристики товарів, які потенційно можуть становити інтерес для Учасника Програми, відображення персоналізованої реклами, вдосконалення маркетингових і рекламних заходів з боку Менеджера і партнерів Екосистеми/Бізнес-партнерів, надання Учаснику запрошень взяти участь в заходах і опитуваннях Менеджера і партнерів Екосистеми/ Бізнес -партнерів, зворотній зв’язок, розробка та вжиття заходів, спрямованих на покращення послуг Менеджера, підготовка аналітичних звітів, в тому числі для підвищення продуктивності обслуговування Учасника в роздрібній мережі, проведення маркетингових досліджень, формування аналітичної, статистичної інформації, проведення науково-дослідницької та аналітичної активності зокрема з метою поліпшення сервісу Менеджера і партнерів Екосистеми/ Бізнес -партнерів, підвищення рівня обслуговування Учасника, забезпечення безпеки та запобігання шахрайству в Акаунті Власний Рахунок; забезпечення можливості авторизації та користування функціоналом сайтів або мобільних застосунків з використанням даних, що міститься в Акаунті Власний Рахунок, вдосконалення контенту, функціоналу і зручності Акаунту Власний Рахунок або Мобільному застосунку.
6.6 Учасник може звернутися до Менеджера будь-яким зручним способом, щоб повідомити, якщо не бажає отримувати рекламні матеріали від Менеджера та партнерів Екосистеми/ Бізнес -партнерів.
6.7 Учасник погоджується, що його персональні дані передаються розпорядникам та/або третім особам, перелік яких наведений нижче. Учасник погоджується, що передача персональних даних третім особам не потребує додаткового повідомлення відповідно до ч.1 ст.21 Закону України "Про захист персональних даних". Шляхом реєстрації в Програмі, як передбачено абзацем першим пункту 6.1. Програми, Учасник Програми підтверджує, що він ознайомився з даним переліком і зобов'язується з розумною періодичністю перевіряти його. Під особами, яким можуть передаватися персональні дані Учасника Програми відповідно до мети їх обробки, розуміються афілійовані особи Менеджера, Партнери Менеджера, включаючи, але не обмежуючись Партнери Екосистеми програми, Бізнес-Партнери, інші Партнери (контрагенти Менеджера), в тому числі банківські установи, оператори електронних комунікацій, які надають Учаснику послуги за номером телефону, що зазначений при реєстрації в Програмі, особи, вимога передачі персональних даних яким встановлена законом. Менеджер може Передавати персональні дані та інші дані Учасників на запити компетентних органів, оформлених відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема відповідно до ст. 93 Кримінального процесуального кодексу України.
6.8 Якщо Менеджер передає персональні дані та інші дані, ним вживаються необхідні заходи для забезпечення дотримання вимог чинного законодавства про захист персональних даних, у тому числі Закону України "Про захист персональних даних".
6.9 Обробка та передача наданих Учасником персональних даних здійснюється визначеними працівниками Менеджера і лише відповідно до їхніх професійних або трудових обов'язків. Таким особам забороняється розголошувати ці дані навіть після припинення трудових відносин з Менеджером.
6.10 При використанні персональних даних Менеджером, ним створюються умови для захисту цих даних. Менеджер приймає всі передбачені законодавством заходи для захисту персональних даних Учасника, зокрема збереження та обробка даних здійснюється на обладнанні, що розміщується в охоронюваних приміщеннях з обмеженим доступом.
6.11 Персональні дані та інші дані зберігатимуться Менеджером протягом строку, необхідного для досягнення зазначених вище мети та цілей обробки таких даних. Персональні дані та інші дані можуть бути знищені у випадках, передбачених чинним законодавством України або згідно з офіційним запитом Учасника впродовж 30 календарних днів. Знищення персональних даних Учасника автоматично тягне за собою виключення Учасника з Програми.
6.12 Запити від Учасників щодо їх персональних даних задовольняються впродовж 30 календарних днів з дати його надходження, за умови якщо такий запит підлягає задоволенню.
7.1 Менеджер на свій розсуд має право вносити будь-які зміни в діючі Правила участі в будь-який час, попередньо повідомивши Учасників програми про внесення таких змін за 10 календарних днів, шляхом оприлюднення інформації про внесені зміни у спеціально відведених місцях мережі «Сільпо» та/або на офіційному сайті, Мобільному застосунку «Сільпо».
7.2 Менеджер залишає за собою право призупинити або припинити програму в будь-який час, повідомивши про це не пізніше ніж за один місяць через сайт https://silpo.ua/, а також у Куточках споживача в торговельних точках мережі «Сільпо».
7.3 Повідомлення вважається направленим Учасникові, якщо воно було розміщено у спеціально відведених місцях мережі «Сільпо» та/або на офіційному сайті та/або в Мобільному застосунку «Сільпо». Менеджер не зобов’язаний повідомляти кожного Учасника програми про такі зміни окремим листом та (або) іншим видом персоналізованого повідомлення.
7.4 У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Правил та/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Менеджером. Рішення Менеджера є остаточним та оскарженню не підлягає.
7.5 Менеджер не несе відповідальність за несвоєчасну доставку/отримання Балобонусів та Пропозицій, або інших матеріалів програми.
7.6 Якщо є куплені не використані подарункові сертифікати або квитки, Учасник зможе їх використовувати без облікового запису, але перед видаленням облікового запису повинен їх самостійно вивантажити з Акаунту Власний Рахунок. Після видалення облікового запису отримати куплені через обліковий запис Власного Рахунка квитки та сертифікати буде неможливо.
7.7 Пластикові картки Власного Рахунку після видалення облікового запису стають недійсними.
7.8 Якщо у вас є банківські картки від партнерів Власного Рахунку, то видалення облікового запису Власного Рахунку не призведе до видалення банківської картки, але вказаний номер картки Власного Рахунку стане недійсним.
7.9 Учасник, обліковий запис якого було видалено згідно п. 1.16 та п. 1.17, не зможе скористатися Балобонусами, які раніше накопичили та повернути їх буде не можна, незалежно від того, чи були вони нараховані партнерами Екосистеми/ Бізнес -партнерами, чи «Сільпо». Але якщо у вас був загальний рахунок із членами вашої сім'ї - у них залишиться право розпоряджатися цими Балобонусами.
7.10 Учасник, обліковий запис якого було видалено згідно п. 1.16 та п. 1.17, не зможе скористатися пропозиціями свого рахунку, але якщо у вас був загальний рахунок з членами сім'ї - у них залишиться право використовувати пропозиції програми.
7.11 Розміщення Асортименту товарів тютюнових виробів, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, електронних сигарет, заправних контейнерів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та алкогольних напоїв в мобільному застосунку та на сайтах не має на меті спонукання до їх придбання.